Tuesday, May 10, 2011

merajuk is not my style

saat bahagia kami.


arghhhhhhhhhhhhh...benci la bila ade org nk majuk2 nih.xsuka sgt2...ape ada pada merajuk??dah la aku ni jenis y xpandai nk pujuk sgt. please la b matured ok. u r a big gurl now. i hate seeing people like dis. sikap tuh x comel la. even org tuh x majuk ngn aku but it makes me feel like am d one dat guilty here. aishhhhhh!!!..napa la aku diletakkn lam keadaaan y serba salah nih. banyak hati mau kena jaga. i just hate dis situation. asa mau teriak ja..

merajuk2 ni bukn style aku. kalo majuk ngn pakwe ke apa lain cita la.tp f majuk ngn kengkawan nih aku lemah cikit. becos kita salu hang out sm kn?so wat for??tell me wat for??
bila sum1 ni majuk kita perlu hati2 bila berkata2..dalm berkawan ak xsuka sgt nk susun ayat y mnjaga hati sgt.kawan bmksud kita direct cakap even bnde tuh sumtime sakitkn hati. itu kawan y sbenar.kawan y salu mau bermulut manis mmg plastic la bg aku.

now wat shud i do supaya dua2 pihak x makan hati?? aku diantara di sini n di sana. aku tau d sini xberniat pon mau sakitkn hati d sana. n di sana pula tnpa disedari makan hati dgn di sini. dua2 aku kawan. perlukah aku aktifkn ignorance mood aku??or??......arghhhhhhhhh..watever..

No comments: