Thursday, May 12, 2011

berakhirnya semester 6 aku

beginilah aku dalm bilik xam.=)
argh...terasa sekarang aku dah boleh tarik nafas lega dgn berakhirnya paper solid waste tadi.even smlm aku struggle membaca n mghafal diselangselikan dgn cerita korea y diminati, akhirnya alhamdulillah.dapat juga aku mnjawab paper dgn jayanya.xde lah aku jawab semua soklan dgn berjaya, ade lah jugak y xlepas nk jawab tp still hati tenang.=) aku asa sperti nak melaungkan perkataan "merdeka, merdeka, merdeka"..hihi..xsabar nk marathon cite korea smpi gile.hukhuk..release tensen la katakn.


aktivity y dinanti
balik je dr paper td tepat jam 11pg, ak bergegas keluar dr bilik xam bersama dgn kawan2, sarah n fatrah. spanjang perjalanan balik ke hostel, masing2 xpress asa lega, xkurg juga y luah asa xpat jwab kira2 n so on. aku hnya mampu tersenyum n mengiyakan. terasa semester kali ini berakhir dengan cepat.hehehe.


balik bilik masing2 buat hal sndr.ini lah masa utk transfer2 cerita. mulai hr ni dah boleh layan cite korea sehabis mungkin.terasa kepala dah kosong.xde bnde nk fikir selain njoy n oliday. ramai budak dah balik. tinggal budak2 fyp je y x balik umah.aku adalah salh seorg y tergolong dlm golongan y x balik umah. dah lama x balik sabah. rindu ngn mama, adik2 n ank buah.misshing u ol so much. tp apakn daya slagi fyp ni x siap jgn harap nk balik.thn ni thn akhir aku d cini.so aku kene perform y terbaik.bt masa sekarang aku x ley njoy seperti budak2 y lain.


apa2 pon , am looking foward pd ap y akn berlaku esok hari.semoga makin bertambah baik life y bakal aku tempuhi. "be strong amy!! u can do it"..jerit hatiku.=) kepada kawan2 y tgh bercuti, happy oliday n selamat bercuti (eh, translation la pulak) =p hati2 d jalan raya!!peace



No comments: