Tuesday, March 29, 2011

oh NO!

apa korg akan rasa f kawan korg suke kat kwan korg? mksud aku f kawan laki x pe lah juga. ni kawan pmpn kot. mmg lah asa suka kat org kita x ley nk control tp agak2 lah kn. f dah admit biarkn je lah. org tuh dah acknowledge den dah ok.tp bile asa nafsu mgatasi segala2 nya mmg x boleh blah. mmg aku diam bile tgk tp x bmksud aku setuju.ini bmakna aku turut bersubahat.mesti lah aku x mahu.NAUZUBILLAH...mmg lah kesian kat kawan sorg nih tp pekara ni adalah SALAH d cc agama. pmpn n pmpn xkn mjadi.bgitu juga lelaki n lelaki. selama ni kite salu gelakkan org lain tp when it comes to us, bile pekara jd kat kite sndr mmg kekadang fikir juga.mayb ni balasan sbb salu gelak sgt.huhuh..ntah lah..ak harap korg ley setlle lek lok. jgn mnyimpang!! aku sayang kt korg.ingat sikit family bile buat pekara x senonoh. ap family korg akn asa bile dpt tau pkara nih??renung2kn n selamat beramal!

No comments: