Friday, March 4, 2011

hari ni macam macam yang berlaku

bermain dgn gembiranya




dah lama lak aku x update blog ak nih..ri ni br terasa nak luahkn rs hati..
ri ni aku bgn lewat cam biasa. biasalah hari cuti kn?..salu time cuti je aku bgn lmbt nih..salu x..(budget lah kn?..haha) pastuh kawan ajak g makan. dgn berbekalkan rm5 dlm tgn aku tabahkan juga hati makan kt luar..huhu..sbnrnye dah budget dlm kepala..kalo mkn nasi putih n ayam berlada paling kurg rm5 juga total..so cukup2 makan lah..bak kata org kais pagi makan pagi n kais petang makan petang.haha..tragis lah pula.ini lah nasib pelajar y xdpt pinjaman yer..asek nk harap PAMA je..

panjat mcm budak-budak


pose!!


gembira n seronok



Aku and cik fqa aris




nk djadikan cerita, pas makan kiteorg lepak kt taman dekat tampin..dah lm x lepak kt taman..huhu..sgt seronok..main je sume faciliti y ada kt taman tuh.amik2 gmbr..xcited sgt..y spoil je masa tgh gmbira2 amik gmbr ade lak satu keta nih tetibe stop depan kiteorg.mule2 nk ignore je tau but den ak pasan lak org lam keta tuh x kuar2..dah lah keta nk tainted je..sume hitam legam..so x nmpk sgt lah pa y irg tuh bt..lm gak lah, smpi timbul asa x selesa..ntah2 dok mgendap kiteorg kn...bukn nk pasan tp berhati2 lah.biasa lah zaman skg ni mcm2 ley berlaku.den ajak r mber aku nih blah dr ctu..cuak juga lah..

so, pesanan dr saya kepada y d luar sn sntiasa peka kepada sekeliling anda k. kalo asa x sedap hati tuh tlg jgn teruskn aktiviti anda n cepat2 lah beredar demi keselamatan.kadang2 kita x dpt nk xpect pe y bakal berlaku.






No comments: