Sunday, July 17, 2011

tik tok tik tok...

tik tok tik tok..aku melihat jam di dinding..dah menandakan pukul 11.33 malam.

dari td aku melayan laptop kesayangan smbil mengodek2 facebook ku..banyak betul post yang kawan2 aku letak. satu y menarik hati ku pabila ada seorg kwan ku salimah namanya mempost bahawa dirinya suda berada d kampus untuk pendaftaran budak2 baru..

hati ku tetiba berdetik..wah wah wah, tidak ku sangka waktu begitu cepat berlalu. baru aku sedari y dah seminggu aku berada d sabah. nxt week aku dah kene balik.arghhh,..part ni y aku paling x suka.terasa momen aku d sini kejap sgt.

dalam hati meronta2 tp hakikatnya tiket flite balik sana da berbeli..hurm, dalam hati bertanya adakah aku akan ada peluang tuk balik raya nnt?dah la aku ni jarang balik.terasa sgt masa tuh amat jeles dgn diriku y comel ini (haha)..terasa ingin berbicara dengan masa..

"masa o masa, boleh x kau ber tik tok jgn laju sgt"...kalau la masa itu buli mendangar n menjawb balik kn best..

No comments: