Popular Posts

Saturday, January 5, 2013

2013

Hello, 2013!!

whoa, it's really been a while guys!!

Macam xpercaya ja. Last entri was in 2011 year. now its 2013!!..2 years x bukak blog.
untuk pengetahuan korang, dlm 2 thn ni macam2 dah berlaku kat aku. Aku dah x pegang gelaran mahasiswi dah.. now I am ex-Siswi. Aku dah pon graduate 6 OCTOBER 2012 yang lalu. Aku sekarang memegang gelaran graduan universiti. Sekarang dah boleh bangga dengan diri sendiri ^^,

Kalo korang xpercaya, bak sini aku tunjukkan bukti. Gambar sijil Ijazah aku. hehehe




Ha, korang semua nampak..nampak..nampak x? hihih... ape? congrats kat aku? hehe, terima kasih daun keladi ye.. xpe2 korang lmbt wish pon xpe..xkesah pon..(perasan sendiri-sendiri)

Well, sekarang aku tgh2 nk mencari kerja..dulu before graduate ak sebenarnya dah kerja tp after graduate ak dah resign. Hmmm..xtahan aku nk kerja sana. Aku kalo boleh nak kerja dekat sabah. Dekat dengan family bagai, tp so far xdapat2 kerja lagi. So maybe, kalo xdapat kerja juga ak mayb terpaksa balik KL smula. KOrang-korang kalo tahu ada kerja kosong yang sesuai roger2 la kat aku. Kan3?...tolong-menolong amalan mulia. hihihih

Orait, now 1.35 am, Sunday morning. Nanti2 aku sambung cerita lagi ok.. Nak layari tenet hint2 vacancy!!.. Apapun, wish me good luck as you guys olwes do.. Babai

No comments: